Lyon Alkonzulátus

A Lyoni Alkonzulátus konzuli kerülete :

Auvergne-Rhône-Alpes, Provence-Alpes-Côte d'Azur, la Corse. la Lozère, le Gard, l’Hérault, l’Aude, les Pyrénées-Orientales

A Lyoni Alkonzulátus a következő szolgáltatásokat nyújtja:

  • Érdekvédelmi ügyek
  • Anyakönyvi ügyek
  • Útlevél ügyek
  • Eszig
  • Állampolgárság igazolás iránti kérelem
  • Anyasági Támogatás és FETÁM
  • Ügyfélkapu regisztráció
  • Külföldi lakcímügyek (Külföldön élő magyar állampolgárként nyilvántartásba vétel, lakcímváltozás, letelepedés)
  • Életbenlét igazolás
  • Aláírás és okirathitelesítés
  • Családi állapot igazolása
  • Hatósági erkölcsi bizonyítvány

​Kérjük útlevél és személyi igazolvány ügyben érkező ügyfeleinket, hogy hozzanak magukkal igazolványképet. A rendszer végleges megnyugtató beállításán dolgozunk.

Postai úton intézhető ügytípusok:

  • másolat/fordítás hitelesítés;
  • erkölcsi bizonyítványigénylés;
  • haláleset hazai anyakönyvezése;
  • családi állapot igazolás;
  • anyakönyvi okirat kiállítás.

Címünk és elérhetőségeink:

Vice Consulat de Hongrie
2 rue du Président Carnot

3. emelet (kaputelefon: accueil)
69002 Lyon

Email: consulate.lyn@mfa.gov.hu

Telefonszám (munkaidőben): +33 (0) 4 81 49 17 10

Figyelem! 2019. január 1-jétől a készpénzes fizetés lehetősége megszűnt, személyes ügyintézéskor kizárólag bankkártyával lehetséges fizetni!
2018. január 1-jétől megszűnt a konzuli díjak „mandat cash” formájában történő beszedése, ezt követően a postai úton megküldött kérelmek esetén kizárólag banki átutalással lehetséges fizetni!
Alkonzulátusunk banki adatait (RIB), kérelemre (ld. fenti e-mail cím) megküldjük!

Ügyfélfogadási idő:

  • Hétfőn 14h-17h között
  • Szerdán és pénteken 9h00 és 12h00 között (kivéve magyar és francia munkaszüneti napokat)

Időpontot a https://konzinfoidopont.mfa.gov.hu oldalon keresztül lehet foglalni.

A biztonságos ügyfélfogadás közös érdekünk, ezért szíves együttműködését kérjük az alábbiak betartásában:

  • az ügyintézés feltétele az orrot és szájat eltakaró maszk használata;
  • kérjük a pontos érkezést , ellenkező esetben nem áll módunkban fogadni;
  • az ügyfélfogadó térbe csak az ügyintézésben közvetlenül érintett ügyfelek léphetnek be;
  • kérjük legalább 1,5 méteres távolság tartását, valamint a lifteknél rendelkezésre álló kézfertőtlenítő használatát.

Amennyiben Önnek, vagy az Ön háztartásában élő személynek megfázásos tünetei vannak (lázas, köhög) és már rendelkezik időponttal, kérjük, változtasson időpontot.

Ügyeleti elérhetőségek:
Magyarországról ingyenesen a 06-80-36-80-36 zöldszámon,
Külföldről a +36-80-36-80-36 ,
WhatsApp – +36-30-36-36-111 – és Viber – +36-30-36-36-555 – platformokon elsősorban szöveges üzenetek formájában